4.e Advent, medans sista ljuset brinner!



Idag har varit en helt galet lugn dag. Jag och Lilly har tagit det hur lungt som helst bara. Men det har även varit städdag, tur jag fick hjälp nu är det rent och fint här hemma igen. Medans ljusen brinner sitter jag här i soffan med Lilly och låter tiden rulla sakta. Snart dax för oss att beställa varsin mumsig nybakad varm pizza! jag funderar starkt på att ha vitlökssås över min. Smaskigt och fylligt. Har klappar kvar att inhandla man får hoppas att jag inte är helt ensam om detta? imorgon blir en klappjakt den saken står fast. Låter mörkret komma in rullande på nytt nu. There is no way to peace! but peace is the way:)

Kommentarer
Postat av: mariana DG

ååh de lååter gogtt (:

2009-12-21 @ 00:35:24
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0