Godmorgon mitt vinterland




Blev en uppesittar natt, dygnade totalt så klockan är tidig morgon hela Kungsbacka sover känns det som! dax att packa sig till sängs en liten stund, sen bär det nog av till gymmet senare. I eftermiddag blir det till å haka på ett snabbt tåg lite söderut! ner mot Halmstad, där jag ska invänta julen med min familj. Jag saknar ibland mig själv, då jag inte vet vart vissa av minna vänner tagit vägen? men nu ska jag allt få svar på mina frågor djupt där inne i skallen. Det blir varjefall en vit jul i år, såg nämligen på vädret för en halv/h sedan. Hoppas på lite härliga klappar och inte bara sockar och mjuka paket. Nu bums ner i sängkammaren. somepeople sleep, somepeople!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0