Julafton!



007



Redo!



Jag vill ha din lycka i minna händer, för då e jag lycklig!



mitt i ett kaos! finner jag dig där? jag hoppas verkligen.



min kusin Robin Lindgren!



Hoppas vi kan umgås mera! Du är en super bra kille. :)



Adam och Robin Lindgren:) bröderna!



lite av släkten!



min morfar, morfar Robert!



min kusin Ken och min andra kusin stoffes flickvän!



kusin Kristoffer!



Hunden Bobby, svenskmästare i hunddrag, Bobby är knappt två år gammal väger 26-27 kilo och drar tyngder på 1100-1200 ton. Bara muskler i den vovven kan man säga. Kristoffer tränar han nästan dagligen. Sonny min morbror klappar han på bilden. världens snällaste hund förövrigt.



Ken



Jävla tomte kom med :D

GODJUL!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Ser ut som du har haft en hur go och underbar julafton som helst. <3 Jätte härliga bilder! :) P.s. Jätte stilig kille du var idag i kläderna <3 .d.s

2009-12-24 @ 23:11:50
URL: http://lillynord.blogg.se/
Postat av: sm

blekfis!!!!!!!!!! :D:D

hoppas din julafton blev bra. Min kommer nog suga ratt hart. kom ihag att nar jag kommer hem ar jatte hemligt beratta inte for nagon :P

2009-12-25 @ 06:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0