längtan till sommaren



Idag har jag hängt med grabbarna grus! va med dom på gymet och filmade, å tog foton på dom.
Sen bar det av till mitt gym med mig själv och ingen annan! De gick väl helt okej med tanke på att jag inte är en gym nisse just nu. Jag saknar verkligen känslan av sand mellan minna tår, strålande som. Att bara kunna vakna upp på morgonen känna hur solen väcker än, genom att skina starkt in genom ens fönster. hopa i ett par slitna kortbyxor helst (jeans tyg) ett skönt linne, sandaler och självklart ett par pilotbrillor med spegelglas! Tro fan de e skönt, ner på stranden ett badlakan i ena handen en solstol i den andra! De kommer.

Kommentarer
Postat av: Lilly

sommaren text av längtan <3

2010-02-03 @ 23:20:50
URL: http://lillynord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0