De ska jag säga dej, sen ska jag inte säga något mer. De vet du (:



Nu blir det till å klara sig själv! Sober - de va ingen som lyssnade



Minnen! Jag har hittat en vän för livet, Sandra Maynard står skrivet i mitt hjärta....



lite gamla sommar minnen som väcks till liv igen. Visa dagar glömmer man aldrig(:



Vill ha sol värme, gå i bara sol brillor och kalsonger igen.



Ta aldrig något förgivet, för sådant e livet.



Vissa lever för andra, vissa lever för varandra(:



Tusen å åter tusen. Tankar snurrar, runt runt runt.....



En gammal sång, som sjungs om igen.



så sej mig hur du ser mig?



Å där tog sagan slut (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad du är snygg!

2010-01-29 @ 23:27:30
Postat av: sandris

tog sagan slut där? haha du är för gullig.

2010-01-30 @ 04:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0