De e la så, men hur borde det få vara?




De blir till att börja träna igen. Lillasyster ska komma upp troligtvis, Då blir det allt shopping, fikor och säkert bio!
Jag trivs med att bara finnas för andra, men jag trivs tillslut inte med mig själv. Jag blir allt mera rastlös och förundrande om varför jag e jag å livet är så himla komplicerat. Jag försöker verkligen bara leva för dagen och med de jag har att ge. inget ska behöva bli komplicerat då världen redan är grymt svår att förstå sig på. Inget e som det borde känner jag just nu, men det är just den kännslan jag har tills dagen dyker upp, då allt är som det ska igen. Så i själva verket är nog allt helt perfekt! eller är allt ett enda stort kaos? bäst att bara låta livet fortsätta rulla försöka ta del av alla små stunder som dyker upp och tänka sig för en extra gång. Det är mig själv jag gör mest illa och jag vet om det. Skärpning nu nille!!! some people dance:)



Alla känner sig nog oskyldiga på något vis? men så länge man inte vet bättre och inte har något slags bevis, så e det vad som krävs man får ta sitt pris. Det duger oftast inte att tvivla på sig själv. tyvär gör vi det alla allt för ofta då vi känner oss nere och då tiden hunnit i kapp oss själva. Där sitter jag nog kvar lyssnar på orden som sagts och på människorna som gjort något bra. Glädjer mig åt andra medans jag fortsätter vandra:)

Kommentarer
Postat av: Friday

älskar dina ord

2010-01-05 @ 00:14:07
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/
Postat av: Friday

jaa, tankar är kluriga. Man kommer aldrig undan dem... De finns där vare sig man vill det elr inte. Fast kanske tur det. Tänk ett liv utan tankar och fantasi... Usch !

2010-01-05 @ 13:50:49
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0