Vinterväder


Jag har fått hjälp med min blogg av LillyNord.
Tack så jätte mycket för det. Ska bli kul att få börja dela med mig av mitt liv till er.
Kommer bli en aktiv bloggare! Idag är det lördagen den 19 december, blivit klar med bloggen precis.
4 advent imorgon och bara ynka fem dagar kvar till julafton. Sitter just nu hos Lilly på sjöbo i Borås. tog det lungt i går, efter att ha supit till det både i onsdags och torsdags denna veckan. Så denna helgen blir lugn och det behöver jag verkligen. Ska tillbaka till Kungsbacka lite senare. Blir att fira julafton med hela tjocka släckten i Halmstad. Drar en subway med Lilly i göteborg senare underdagen. Nu är det bara för dig som läser att verkligen hålla dig updaterad om vad jag syslar med! Lovar att det kommer bli läs värt. Dax för en försenad lunch nu. Over and out / Nille

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

förste kommenteraren på 2010 års mest lästa blogg, wiiie! :) hihi <3

2009-12-19 @ 16:50:41
Postat av: Tania

Du är rolig du nille! :)

2009-12-19 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0